Data e postimit: 2013-03-08 18:00:37
Lexime: 6883
plaku dhe duhani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: plaku dhe duhani
Autori: Njomza
Shkolla: Zekeria Rexha
Klasa: 5-8
Qyteti: gjakov
E-mail: njomza_sykaltra@kosovaks.com


Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush qe ka pervoje me duhanin. Nje plak, duke u kollitur dhe duke u lekundur dhe i mbeshtetur ne bastun u afrua tregetarve. Tregetaret e luten te tregoj, ‘të mirën e duhanit’, plaku filloi.
‘Kush thithe duhan sigurisht nuk do te plaket, shtëpia e tij kur nuk do te plackitet, dhe se nuk do të lëndoj as qeni me i terbuar.
Tregtarët te kenaqur buzeqeshnin, tregimit te plakut, por pastaj plaku filloi te deshifroj fjalët e vet:
‘Është e vërtetë se njeriu qe thith duhan nuk do të përjetojë pleqëri. Duhani qe ne rini fillon te gërryej shendetin e tij shpejt dhe do të shkatërrojë atë. Hajdutë nuk do të vjedhin atë, për shkak se nuk guxojne te hyn ne shtepi nga kollitja e tij. Nuk ka qen qe do të kafshoj ate sepse ai ka bastunin ku te mbeshtetet. ”
Tregtarët ulen koken dhe pa fjale u larguan nga fshati.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Stop Duhanit Braktis duhanin Shpëto shëndetin Ruaje vetën Mbroje ambientin Duke pirë duhan Mëkat vetës i ke bërë I bën mëkat e padr...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Raport · Tema: 31Maji dita boterore kunder duhanit
31 Maji eshte dita boterore kunder duhanit. Ne ambientet e mbyllura ku njerzit pijne duhan ne duhet te qendrojme sa ma larg tyre. Kur nje person e pin nje kuti me duhan ateher timin qe e leshojne ato cigare ne ata e thithim dhe i bie qe ne e kemi pi nje c...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese pershkruese ; bushi im
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ndeshja e futbollit
Dashuria e madhe per flamurin disa njerez i beri te vuajne e disa te copetojna koken jeten e tyre per Shqiperi ta shuajne. Nje ndeshje futbolli shume bukur filloi derisa flamuri ne kete vend filloi te valoj ku gjithe lojen e ndaloj. Disa te p...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...




Komentet e fundit!

Emri: Odi
Email: Odeta43@hotmail.com
Komenti: Shum bkr

Emri: lili
Email: lili@yahoo.com
Komenti: NUK ESHTE ESE POR PERSERI ESHTE NJE HISTORI E BUKUR

Emri: diana
Email: diana.l@hotmail.com
Komenti: shum bukurrrrrrrrrti meriton shum kupaaaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com